KONSTIGT VÄDER

Har haft en del besök i veckan. kaffebryggaren får vi snart byta ut..många glas går åt med, men det e bara roligt..älskar besök!!



Nya vagnen e underbar! funkar kanon. liam gillar den med!

konstigt väder i dag! va ju sol innan men nu haglar det här! stora kulor e det med! hoppas det slutar till lunch bara! jag o sandra skulle ju ut o gå med barnen då!! andreas började jobba i dag. så e själva nu om dagarna men det går jätte bra! natten va med bra. Liam vaknade halv nio i morse och lisa sov hela natten i egen säng! såå duktiga e dom..bara att njuta så länge det varar..kan ju vända när som helst.. just nu sover lisa i vaggan här nere och liam tittar på rorri racerbil..jag tänkte jag skulle baka nåt..ska hitta ett nytt recept på nåt jag inte gjort innan..alltid kul ju!! i kväll blir det nog att vi går till fritids en runda, det tycker ju Liam e såå kul=)

trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken lycka o ha fått en dotter som sover hela nätter! Vaknar hon inte ens o vill ha mat?

2009-10-01 @ 19:46:07
Postat av: Mimmi

Hej!

Råkade komma in och se din blogg!

Vilken fin vagn! Vad är det för märke?! Jag vill gärna själv ha en sådan :)

2009-10-02 @ 13:19:57
Postat av: elin

hej mimmi..det är en baby travel. finns på babyproffsen affärerna..det e deras egna märke.. den e kanon. köpte min på blocket. finns ganska många där=)

2009-10-02 @ 14:04:15
Postat av: Mimmi

Hej!

TACK så mycket! Jag har letat länge efter en bra och smidig syskonvagn då min lilla tjej kommer vara 18 månader när lillebror/lillasyster kommer :) Denna är ju helt perfekt!

2009-10-03 @ 07:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0