ÄÄÄÄÄntligen

Åh äntligen hemtelefon och internet igen..tack o lov! trodde inte jag va såå beroende av datan men det va jag tydligen..känns som man e helt avstängd från allt ju=) halva veckan har gått och allt rullar på=) e ju inte sysslolös precis med en vilding här hemma som håller mig i gång hela dagarna=)



E dock duktig med mina promenader..e ute minst en lång runda varje dag! ofta två gånger..har min trogne gå kompis sandra!!hehe..nu börjar det bli kallt och gå så i dag åkte vinterkläderna fram..lilleman va såå fin i sin bamse overall..

EN TIDIG MORGON I VÅR SOFFA. TROFAST VÄNSKAP



Nu ska jag lösa lite korsord och vänta på att älskling ska komma med räkmackorna..mmmmumsigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0