TRÖTTER

Vilken morgon.. va uppe till halv 11 i går med Liam för han va så täpt i näsan så han kunde inte sova stackarn! sen i morse vid 7 börjar saga yla i trappen som en dåre så fick upp och släppa ut henne, sen näe jag la mig igen så börjar hon yla igen. vet inte va det va med henne. hon lyckades väcka en mycket trött och inte färdigsovd Liam vid halv 8.. gick inte att få han somna om utan han ville gå ner när han hörde henne..va ganska irriterad på saga, fast samtidigt så vet jag ju inte anledningen, måste ju ha varit nåt med henne... Liam va jätte tjurig och trött så klart. hade ju behövt  ett par timmar till innan han vaknade...sen hade vi inget smör heller så blev ingen frukost för mig.. ingen bra morgon hos oss...... kände typ bara..   MAMMA... typ som en barnunge... så åkte upp till henne så va där vid 9 redan,,vilken lättnad... det dåliga humöret och allting försvann så fort jag kom innan för dörren....på Liam också,,o saga med,hehe.... Fick god frukost med frallor och stekta ägg,mmm och Liam satt i sin stol och mös och fick ju kladda hur mycket han ville,, va ju hos mormor nu.. och så brann det i spisen så mysigt...fick lite ny energi,,jag e glad att jag har min mamma vet inte vad jag hade gjort en sån här dag annars!!!! sen va allt toppen.
Vi gick en runda med hundarna så dom fick röra på sig lite. sen åkte jag till barnmorskan som jag skulle va hos vid 12 och när jag kom tillbaka så hade mamma varit uppe och lagt Liam i hennes säng så han sov så gott yttligare två timmar och jag bara slappade.. sen när liam vakande gjorde mamma pannkakor till oss med sylt och grädde, jätte mumsigt! så vi var där uppe hela dagen.....

                       

När andreas slutade jobbet så kom han upp till backaryd för vi skulle ju titta på ett hus,,, va förresten ett fint hus så nu e det blandade känslor hur vi ska göra med allt!! men det ordnar sig nog.. när vi kom hem så badade jag o liam och älsklingen gjorde supergod mat till oss med pommes och fläskfile och sallad, jätte gott.... Liam somnade halv 20 och lär sova väldigt gott i natt och nog ganska länge i morgon.. va ju uppe sent i går och tidigt i morse...skönt att andreas e ledig om saga skulle få för sig att göra så igen, men det tror jag inte....nu ska jag slänga mig i soffan med chips och dipp och titta på talang och sen blir det nog sängen för min del. e fortfarande ganska trött...och sen har man ju en rolig helg framför sig nu,, e ju fredag i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0