SKOGEN

Jaha, då va det torsdag igen och helgen påbörjad för oss! i kväll va vi ute och gick en mysig runda jag andreas liam och hundarna..körde bara ner på en grusväg här borta där vi bor och sen parkerade vi och gick därifrån!! sen när vi kom hem så va det bad och läggdags för Liam!" somnade på en gång=) i kväll e det grannfejden som gäller..har köpt kärnfria vindruvor. börjar bli sugen på det nu. precis som när jag gick gravid med Liam! i morgon ska jag in till gallerian och köpa mig två par skor, ett par foppa och ett par andra sommarskor och sen ett par foppa till Liam med=) sen vet jag inte riktigt vad som händer....men nåt händer det alltid=)   
                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0