SUPERHÄRLIG DAG

I dag har varit en super härlig dag! speciellt med detta underbara väder! i morse var jag och Liam på loppisen (som vanligt) och gjorde lite fynd. denna gången blev det två sockerkaksformar en flytväst till liam och lite nya klossar! nästa gång ska jag ha ett eget stånd och stå där själv! så kom och köp av mig då=) hehe.. sen åkte vi hem och åt middag jag liam o älskling! sen fick liam en rolig stund ute, han fick kladda hur mycket han ville. tog på han regnbyxor och sen fyllde vi hans skottkärra med vatten och hans hinkar med och sen lite sand i det med, oj va han kladdade och hällde ut vatten, men kul hade han i alla fall! sen somnade han gott en stund! Sara kom på besök, vi blev lite rastlösa och bestämde oss för att åka till långasjön i backaryd och grilla lite så när liam vaknade så gjorde vi det! va såå varmt där uppe och så superskönt. Hundarna badade och lekte, Saga verkligen älskar att bada, så kul.. Ebba fick bada en stund men sen fick hon komma upp, har ju faktiskt inte så långt kvar nu till valparna kommer... Liam ville med bada men det va lite för kallt för det tyckte jag. han va inte rädd i alla fall, gick bara rakt ut i vattnet och stannade inte! jag kommer få springa i sommar!! det vill jag lova.....gick upp och la Liam kl 20 i kväll så hoppas att det vänder nu igen så han kommer in i gamla rutiner igen! I morgon ska han va hos min syster medans jag jobbar! sen blir det nog Lindex en runda. måste hitta en klänning till min mosters stora fest hon ska ha den 6 Juni=)har ju en kupong med på 199 så alltför dyrt ska det ju inte behöva bli!!                                                                


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Ooh vilka härliga bilder!

Jag mår jätte bra, hur mår du? Har du fått stor magen nu? Det går bra med mitt tittande, jag tjuvtittade lite och fick reda på ganska snabbt att clear ska dö.

Och jag började stor gråta... Vet inte om jag vågar titta vidare.. Jag kommer snart ut och hälsar på tänkte ta kort på lite hästar, :)

Kramar,

2009-05-24 @ 22:15:49
URL: http://fridacorrinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0