FREDAG OCH LÖRDAG

I fredags va vi inne i stan och skulle kolla lite kläder, hittade inget så där men köpte foppa tofflor till mig och Liam i alla fall!  sen kom andreas hem med asiatisk buffe vid lunch! det va gott. På kvällen va vi hos andreas föräldrar och blev bjudna på tacos. det va jätte länge sen jag åt det så det va jätte gott!! sen blev det hem till talang och massa gottigt så klart! Liam somnade halv 11 på kvällen..sov nämligen mer än tre timmar på dagen så då e ju han inte så trött när kvällen kommer. han sover ju alltdid så länge så får nog börja väcka honom efter två timmar i alla fall så han kommer i säng i tid!!   
                                                                                                                                                                                  


På lördagen så va Liam hos Malin hela dagen för jag och Andreas va i Landskrona på valpträff med Saga. va såå roligt och träffa och se hur dom andra valparna såg ut. dom va inte små!! min bebis till saga va först osäker och rädd för alla hundar som kom emot henne och ville inte alls träffa dom först, men sen fick hon vara utanför stängslet när alla andra va där inne och lekte för att vänja sig lite. men sen efter en stund så släppte det och så gick det jätte bra med alla hundarna. så länge hon såg nån människa som kunde rädda henne i närheten om det va nåt!! haha! alla valparna va jätte fina!! dom hade så kul när dom lekte allihopa.=)                                                                                     

på lördag kvällen va vi bara hemma och tittade på robinson och gjorde middag. snitzlar med potatis sallad och morotssallad blev det. jätte gott! sen gick jag o la mig ganska tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0