BRUNNSPARKEN O GRILLNING

I förmiddags va vi bara hemma och tog det lungt.. va ute i garaget och plockade lite med barnkläderna! mys pys och se dom igen.. kan inte fatta att min stora pojk har haft dom små bebiskläderna, och jag kan definitivt inte fatta att jag snart ska få använda dom igen, lite utav dom i alla fall.......sen sov Liam middag och när han vaknade så åkte vi in till brunnsparken där det var lite aktiviteter... vi gick med andreas mamma och syster,  där nere så träffade vi på malin och dom så Liams dag va räddad....hehe blir så glad när han ser dom=) så provade han hoppa lite i hopp borgen med.....

När vi skulle åka hem så skulle vi bara åka inom min morbror Ola för andreas skulle hämta nåt och då skulle dom precis grilla så blev att vi stannade kvar där och åt. va jätte gott.. vi hade tur och kom precis lagom till det nästan va klart!hehe  bakad potatis och flintastek, lövbiff, lax och go sallad och rostat bröd! va såå mumsigt.. va ju ganska fint väder med, blåste lite bara! så där blev vi kvar ett tag.                                                                                                        

sen när vi åkte så åkte vi nerom till Elsa och Niklas också, va ett tag sen nu man träffade dom så vi bokade in en grillning framöver. Va egentligen mest ute efter att se hur lilla tuva hade växt! och det hade hon gjort mycket...Liam och Lexus bråkade lite om bilen och Liam va inte sen på att nypa till lite!!!!hehe!
Sen va det bara hem och lägga en mycket trött liten gosunge... nu har precis ätit godis och tittat på robinson.. ska faktiskt gå och lägga mig nu..e ganska trött! i morgon blir det picknick o loppis  i brunnsparken om vädret tillåter! sen skulle jag bli förvånad om vi inte hamnade i backaryd en runda med...

Kommentarer
Postat av: Linda

då var det nog er jag såg idag? blev lite osäker. haha. vad stor liam blivit...!

När är nästa beräknad då?

2009-05-09 @ 22:31:45
URL: http://lindafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0