BM O BESÖK

I morse va jag hos barnmorskan och skulle ta blodprov! stack många gånger i armen så att jag nästan svimmade! dom kunde inte ta nåt blod för det kom inget. mådde illa och fick ligga ner en bra stund efter det..va obehagligt, jag har aldrig varit nära att svimma! sen tog vi blodtrycket men det va ju så klart inte så bra efter den pärsen! och hjärnvärdet va inte heller så bra!! men hoppas allt e bättre nästa vecka och det är det säkert!!!

Sen körde vi uppom mamma en snabbis för att gå en snabbpromenad och visa upp liams cykel.. sen kom Elsa med barnen Jolene Lexus och Tuva och hunden  isma så att hon kunde leka med saga lite! det gick jätte bra och dom stimmade o vilade om vart annat! barnen hade med kul och lekte som bara den! Tessan kom också en runda. kul o träffa henne med, va ju ett tag sen!!
sen när alla hade åkt så gick liam o jag in och jag plockade undan och liam åt lite mellan mål framför TV:n.. sen kom andreas hem och så började vi med maten. va jätte gott... chips och dipp står på kvällens meny!
Nu har vi ätit och badat så nu ska vi gå ut en sväng och plocka lite med skräpet som ska slängas på tippen i morgon.. sen blir det väl yttligare en åktur på cyklen för Liam innan sängen. sov inte så länge i dag så han kommer nog somna tidigt i kväll!! I morgon e det ju backaryds marknad! ska bli kul och gå där en sväng och träffa folk=). Liam ska väl åka sin första karusell med.. och köpa grejer,,,(men det får morfar stå för)...........ska väl se om jag hittar någon morsdag present med till lilla mamma=)..

HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN DAGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0