BACKARYDS MARKNAD OCH NATT GÄST

Va så klart på backaryds marknad i går. känns som den blir mindre och mindre för varje år..men kul va det i alla fall tycker jag! mötte upp pappa och gick med honom på marknaden ett par varv...(allt blir mycket billigare av att gå med honom) hehe..Dom gjorde nog allt man ska göra på en marknad tror jag, köpte korv, åkte karusell, köpte en lastbil, lite godis, åt våffla o köpte popcorn och lotter och red ponnyridning,,, eller rättare sagt åsneridning för det va åsnor..Liam tyckte det va jätte kul, han älskar ju att rida! fast han bara gnäggade, förstod inte riktigt skillnaden mellan häst och åsna=) sen träffade vi Hanna och Elli och då blev det lite mer karusell åkning, men den karusellen tyckte Liam va lite otäck så fick ta av han från den..Hanna tyckte det va roligt, dom första 20 varven i alla fall...haha 

                        

Sen när vi va klara med allt handlande så åkte vi upp till mamma en sväng! där bestämde vi att vi skulle äta på pizzan tillsammans! jag åt fläskfile med konjaksås och pommes. va super gott..



Sen skulle vi köra hem och då tog vi caisa med oss, min syster dotter,, oj va dom lekte. vi såg inte skymten av dom på hela kvällen. dom va ute och lekte och sen inne. jag o andreas hade inget att göra, det e vi inte vana vid...en egen Nanny.. tror vi får anställa caisa...       
                    
 

Sen va det robinson, och liam va fortfarande vaken utan att knappt ha sovit nånting. försökte lägga honom 20 men han vägrade. så vi gick o la oss alla tillsammans vid 22 och sen tog det en hel timme till 23 innan Liam somnade. han va såå över trött efter att inte ha sovit bra på dagen så han va katastrof ett tag, sen ba la han sig ner och somnade och sov som en stock hela natten...det gjorde vi andra med!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0