LEDIG

Jaha då har man varit ledig i dag, så skönt=) började dagen med att åka in till stan och shoppa kläder till mig och lite nya vårkläder till Liam. har en massa kläder i 80 om nån e intresserad=)=) sen åkte vi upp till ronja i backaryd och åt middag, gott som attan.. sen åkte vi hem och jag och Liam tittade på det sista avsnittet av mcleods döttrar säsong 7. så jobbigt och behöva vänta på den sista säsongen, som inte ens går att boka än=)=) när andreas kom hem så stack jag ner och mockade stallet och fixade allt klart där och sen hem och käka pizza med darlingen=) Liam somnade halv 7 i kväll så vi har haft en lugn kväll=) tittade så klart på lets dance som just slutat så blir det väl sängen.. i morgon ska vi på kalas hos lilla pappsen, ska bli mycket trevligt... har inte blivit så mycket bilder i veckan men ska skärpa mig med det nu=)=)
NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja kan nog va lite intresserad =P

2009-03-07 @ 00:14:47
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0