FREDAG UTEDAG

I går så va vi nog ute hela dagen..började dagen med att åka till börjes med ronja.. nu när jag har sålt ludde så skulle jag köpa hästkontrakt för dom kommer nog och hämtar honom i morgon.. blev lite mat till liam i matkiosken också..och lite sadelprovning med..min lilla cowboy..hehe       


Efter det så åkte jag o liam och mockade hela stallet och emma kom med amy o frida och höll oss sällskap. sen åkte vi upp till min bror som eldade i det fina vädret. så där plockade vi fram grillen och grillade. åkte hem vi halv 7 och då somnade Liam som en stock, hade ju varit ute precis hela dagen.. man vill inte ju inte vara inne i detta underbara väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0