FÖRÄNDRING PÅ G OCH NYBADAT HOCKEYPROFFS

Har varit hemma en stund nu och hunnit bada älsklingen för han va verkligen smutsig. har varit på kalas hos min moster.. och där har han lekt ute så det behövdes ett bad!.. sen skulle han så klart spela en match som alltid på kvällarna!! ska snart göra lite mysig fika tänkte jag för vi ska kolla på familjen annorlunda. missade det i går så ska kolla på det nu i stället. kopplar över datorn till tv...

I morgon ska jag klippa mig. funderar på att klippa av alltihop=) typ till axlarna i alla fall och sen färga det mörk brunt med röda och ljusa slingor!! det ni!                                     

Kommentarer
Postat av: Sara

Aprilskämt eller? :-)

2009-04-01 @ 11:06:43
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: elin

hehe nä inget skämt!!!!!! har gjort det nu o känns jätte bra! bara färgningen kvar...

2009-04-01 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0