BJUDMAT OCH HÄMTMAT

I Dag har vi varit i backaryd..hos mamma först. vi gick en runda och hade allmänt mysigt bara! mäklaren och några skulle komma och skriva lite papper så tänkte att det va lugnast om vi inte va hemma! har haft ganska ont i fötterna idag, har ju så mycket vatten nu! mamma började jobba 4 och då ringde jag pappa och gnällde lite hur synd det är om mig. så han fixade käket i dag..grillat kött och nån potatisblandning,,gottigt! pappa hade varit och plockat bär till Liam som alltid! till liams stora förtjusning..när vi kom hem så satt vi ute med valpisarna ett tag så dom fick springa av sig lite. leker som tusan nu! o äter välling gör dom med..ska snart börja med lite mat också!Heidi o min lilla guddotter angelika kom och hälsade på en stund i kväll också så vi rörde ihop en kladdkaka med grädde till,, mycket mumsigt..


Nu är andreas inne i stan och köper kakor och cola och en vegetarisk i bröd till mig..inte lätt att va ihop med en högravid kvinna,,hehe,,han e underbar på att ställa upp i alla fall på mina infall jag får!=)
lilla älsklingen sover sen ganska länge. hans kompis freddy och han har lekt i kväll..han e så glad för honom=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0