BÖKENÄS OCH ÄLGAR

Nu är vi klara med tv rummet och matsalsrummet..hann dock inte möblera i dag så det får bli det första vi gör i mórgon..åhh, det blev såå fint där inne..ska bli så skönt och ha soffa igen och kunde titta på tv på kvällarna...jag e väldigt glad att jag har en händig man här hemma i alla fall...så som sagt, bilder ´på tv rummet kommer strax!!
I går va vi ute på bökenäs camping jag  mamma o liam. syrran har sin husvagn där hela augusti..va jätte skönt, och hade tur med vädret också.. Liam den lilla fisken badade så klart och ville inte stiga upp=) sen va vi där och bara slappade..



Idag har jag och andreas varit på banken och fixat allt klart och liam va hos mamma en stund..sen åkte vi till räntemåla gård och tittade på älgarna..brorsan och  pappa hängde också med..jisses va stora dom va=)

I kväll har vi hämtat allt det stora i tubbarp så bara lite småplock kvar men det tar nog sin tid! Lilleman somnade tidigt i kväll..han behövde det, har varit uppe med oss nu alla kvällar nästan..har ju haft mycket folk och så här med,,,han vill helst inte missa något min lilla älskling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0