BRÖLLOP NÄRMAR SIG..

Jepp, i morgon e det ju bröllop..jag som brudtärna..hoppas allt går bra och att inte vattnet typ går i kyrkan eller nåt!! har hittat kläder nu i alla fall..skönt det, och presenter och allt e donat..har en sån riktig kul grej jag o den andra brudtärnan som vi ska ge till Lina under middagen på bröllopet. kommer bli kanon..kan ju inte avslöja det nu om nu Lina skulle få för siga att läsa här innan i morgon...kul kommer det bli i alla fall..ska mötas upp i morgon redan kl 10..sen håller det ju säkert på in på natten.. mååånga timmar från Liam..men han e ju hemma med pappa och har det bra.. e bara jag som kommer längta efter honom..om jag nu får tid med det...........
va roligt när jag skulle köpa skor till kläderna, i går va det, sista chansen att hitta några..jag har ju 100 liter  vatten i fötterna så fick inte i fötterna i några alls..till och med foppa tofflor e för små..då e det illa....jag gav upp när jag var uppe i storlek 42 och skorna fortfarande inte passade!! så slutade med att andreas hittade ett par sandalaktiga skor med bara en rem över medans jag satt o tjurade som jag faktidkt kunde ha..så fick bli dom..va faktiskt ganska fina...inte såna jag vill ha på bröllop och e ju inga bröllopsskor alls men hade ju inte så mycket att välja på så dom får duga.....kan ju inte gå barfota...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nämen stackare =) ja då e man svullen om inte ens ett par foppa passar =) men de e snart över! Lycka till imon o kläck nu ingen bebis i kyrkan =)

2009-08-29 @ 22:05:16
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0