BARA JAG UPPE

Bara jag uppe..resten av familjen sover än så länge och har inte kommit ner, blev lite sent i går kväll,,(igen) ,tänkte åka bort och handla lite frallor..härligt väder igår va det i alla fall! va ute på bökenäs och badade och grillade på dagen, supermysigt...vet att jag lovat bilder på tvrummet och de och de kommer,, i kväll...Promice=) har haft fullt upp så har inte hunnit ta bilder.....idag ska vi rensa ut det sista i Tubbarp..sen blir det och städa i helgen..tack o lov finns det dom som ska hjälpa till..annars hade jag aldrig orkat..orkar knappt böja mig ner nu ju!! får springa efter Liam i stället när alla andra jobbar!! prickade in det ganska bra ändå med att va höggravid..hehe....Såå lovely väder i dag med ju så måste ju hinna med och bada lit emed Liam...har ny vagn också ju...sålt min trehjuling, ville ha en lite med mer plats till Liam i och så. fick den såld direkt.. körde raka vägen in till babyproffsen och hittade den perfekta vagnen för Liam..ville ju ha en sulky fast med lite liggläga så han kan sova iden...är så nöjd i alla falll med den....bild kommer på den ocksåp i kväll....nu har jag lovat massa bilder i kväll så nu ska jag nog sätta i gång med det andra så jag kan hålla vad jag lovar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0