ULTRALJUD OCH FEBERTOPPAR

Va på Ultraljud i går, va spännande att se lilla bebisen. allt va bara bra. alltid skönt och höra!=) Liam e lite krasslig, har febertoppar då och då med några timmars uppehåll.. stackars honom. e såå varm. har han i bara blöjan hela tiden.. så blev inget jobb för mig i dag och i morgon e andreas hemma..Sara va här och slingade mitt hår igår. blev jätte bra. hon e såå duktig på det..det känns skönt att vara ljus i gen..i dag har jag varit hos mamma med Liam hela dagen, haft semester. hehe. jag sitter och läser och mamma och Liam går runt och vattnar alla blommor=) viken tur att mamma finns=) Har förresten hittat en hus som jag vill ha.. e helt såld...så nu e det bara att hoppas!!!"""                                                       


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0