TRÖTTER

I kväll e jag en riktig trötter! hade öppningen på jobbet i dag så kl 6 va man på jobbet.. sover aldrig bra när jag ska upp tidigt! vet inte varför... men skönt och komma hem tidigt ioch för sig!! Freddy va uppe en sväng med gräsklipparn, Liam skulle så klart ta ett prov åk, så smart e han med, började direkt och skulle pilla på nycklarna och starta..           

I kväll har vi varit på karlsson en runda och handlat lite..och sen blev det en kebab till kvällsmat! nyttigt o bra! va hos barnmorskan i går och lyssnade hjärtljuden. låg ganska högt denna gången! på måndag e det ultraljud så då får man väl se om dom kan säga könet annars får jag boka ett köns ultraljud på privat gyn!! ska faktiskt upp och lägga mig nu, lägga mig brevid min älskling liam som ligger brevid mig i natt, så han har nog värmt upp ordentligt till mig nu=)

förresten så har vi två älgar som inte  så rädda v sig här i närheten,,,hehe fotograf som man e=)

NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0