TORSDAG TILL SÖNDAG

Ojdå, har inte bloggat sen i onsdags.. ooppss..kan också bero på att jag inte hittade min kamera på ett par dagar..hade glömt den hos Fia..I torsdags hämde inget speciellt, va uppe hos andreas föräldrar en runda och hälsade på och sen va vi bara hemma och tog det lungt! På fredagen va vi ute och körde med farmor och farfar . blev en ganska bra runda!! självklart hade jag min lilla gangster med mig! 

sen va vi ute och gick en långrunda jag ronja och hanna och lilla elli=) va såå skönt och mamma bjöd på goa frallor med!=) På kvällen va det ju talang och berg flyttar in med massa gottigt!!

I går va vi i tingsryd med farmor och farfar och åt i kiosken..och gick en runda på börjes.. på eftermiddagen va vi på kalas hos andreas farfar. där bjöds på supergo smörgåstårta=) va så mätt hela kvällen=) sen va vi bara hemma och tog det lungt. Sara kom och vi tittade på Robinson.....

I dag vaknade Liam ganska tidigt så blev en tidig frukost! har hunnit med mycket tycker jag redan. både lek, frukost och bad!                                                                                                                                                                        

Nu ska vi in till maxi och storhandla och sen blir det bara en lugn hemmadag med förhoppning om mycket sol=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0